mukta’s guest post

Hey hey! This is the very first post by one of my peeps Mukta. She’s the creativity behind ma blog (everything fancy’s by her xD). So, in our emails, we did a sort of swap. I gave her a testimonial for her fab designing site in exchange for a guest post for my blog. And here it is! PRESENTING MUKTA ANJAL! *cue opera voices*  In bold are my questions she answered from here, her answers are regular, my sidenotes are in italics.


Are you a Taylor Swift fan?
Taylor Swift is great! I’m not obsessed but I think she’s pretty cool. 😉 (Yeah, I’m not obsessed either now)

Name three songs you heart.

Feel It Still (Portugal Man)
Just Like Fire (P!nk)
Saturn (Sleeping At Last) (I haven’t heard any of them except Just Like Fire, which is a really nice song 🙂 )

What’s your age? (optional)

Most I can say is that I’m a teenager, because I prefer not to reveal my age. 🙂 (It’s chill <3)

Describe yourself as a house and why.
I’m a messy house, cramped up with emotions I don’t understand, but with a quiet little garden full of the beautiful thoughts I’ve collected and bookshelves lined with stories of my times. Haha, I think I got carried away. 😛 (Wow, I would love to stay in that kinda house then xD)

Who’s your favorite F.R.I.E.N.D. and why?
Lol, I’ve only heard about F.R.I.E.N.D.S! I’ve never come close to watching it… do you recommend it? (Do I recommend it? Hell yeah!)

Are you a cat person or a dog person?
I’m not an animal person in general. -_- But dogs, I guess, if I have to choose. (Yay! I prefer kittens, but hey, this is your post 😉 )

Your go-to outfit?
Half my wardrobe is guys’ clothes. There’s literally nothing I’d normally wear in the girls’ section. XD
Well, on any given day, you’d find me in a cargo capri or a polo tee, a hoodie, a black wristwatch and sports sandals. (LOL, yet you have a LOT of feminine flair)

Who’s your celeb idol?
Emma Watson! (Aah, me too!)

Name a WordPress blog you are crazy about.
A Light in the Darkness. I never get tired of this blog. Or Stars and Stories. Gaaahhh I can’t choose! (I love these blogs too!)

Who was the last person you texted (name optional) and about what?
My best friend, who happens to be a complete weirdo. XD (Mukie means me, by the way)

texts

Yep. We’re crazy. (Oh, like me and my friends aren’t. This is basically how we text 😉 )
Grab the nearest book you find, open it to the fifteenth chapter, fourteenth line, ninth word and tell me (if the line has less than nine words, go to the next line).

Stood. Yeah, not amusing, I know.
That was from The Immortals of Meluha. It’s a good one! (I’ll check it out…)

Thank you soo much for having me, Ally! ❤

4 thoughts on “mukta’s guest post

  1. My brother recommended I might like this web site. He was entirely right. This post actually made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

    Liked by 1 person

  2. Love this! Thank youuuu for mentioning me, my friend! That really made me smile. I would definitely be a house like that too. All my friends LOVE f.r.i.e.n.d.s , but it sounds terrible to me lol. Also all my clothes are guys’ or really practical items too (or hand-me-downs) *high five* Thanks for sharing, Ally! ❤

    Liked by 2 people

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.